Моніторинг- це засіб контролю за освітнім процесом, форма
організації збору, зберігання, оброблення та розповсюдження інформації про
діяльність педагогічного колективу дошкільного навчального закладу, що
забезпечує безперервне стеження за станом освітньої роботи і прогнозування
розвитку дошкільної освіти.
Змістом моніторингу є фіксування результатів розвитку,
навчання та виховання дітей за певний час ( місяць, квартал, півріччя,
навчальний рік).
Види моніторингу :
Початковий- (на початку
навчального року, вересень)- визначення рівня досягнення дошкільників і
постановки конкретних завдань на перспективу).
Поточний (за місяць, квартал, півріччя)- відстеження результатів
освітнього процесу з дітьми на певному етапі.
Узагальнюючий- ( у кінці
навчального року )-підбиття підсумків
життєдіяльності дошкільників за тривалий період, вивчення рівня досягнень дітей
та виконання освітніх програм.
Для стимулювання розвитку дітей і своєчасного виявлення
та усунення недоліків в освітньому процесі
обстеження провдиться тричі на рік (
вересень, січень, травень).

